En dag inne i storstaden.

Dagen har spenderats inne i göteborg tillsammans med Kim, min bror och hans tjej Corina. Vi har haft jättetrevligt och jag lyckades göra mig några fynd. Bland annat köpte jag en tunika och två halsband på Kappahl, en cardigan på Gina, ett puder och en ansiktsmask på Kicks och två nya stylingprodukter från Got2be på Lindex. De andra shoppade också lite kläder osv och Kim köpte sig ett par solglasögon.  Det har varit en jättetrevlig dag på stan!
Tänkte testa de nya produkterna och sen lägga upp lite omdömen om dom. Luktade tex nyligen på det nya torrschampoot från got2be och det luktar otroligt gott! ska bli jätteintressant att testa och se om det blir en ny favorit. Just nu använder jag mest Proffs dryschampoo.

Nu ska jag göra mig något att äta men jag hoppas på att det ska dyka upp ett inlägg snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback