Mini Flat Iron och VOLUmini

Här kommer bilder på mina nya stylingverktyg till håret. Nämligen en mini plattång och en slags minivolumaster som jag beställde från Lyko. Dom kostade bara 149 kr/st. Som hittat enligt mig!

Måste säga att de har grymt snabb leverans på lyko. Beställde dom på onsdagsnatt och fick dom på fredagsförmiddagen. Riktigt bra!

Resultatet när jag testade dom lite snabbt förut var riktigt bra tycker jag. Håret blev platt snabbt och lätt med mini plattången och när jag använde volumini blev det faktiskt bra med volym måste jag säga. Ända nackdelen är att det tar lite lång tid för dom att svalna, jag gillar inte att dom är stekheta när jag lägger ifrån mig dom. Men för så lite pengar kräver jag inte att dom ska vara absolut perfekta faktiskt. Jag gillar dom skarpt! Dock har jag ju kort hår så jag vet inte om det är därför dom fungerar så bra för mig, med längre hår har man ju mer tyngd och såklart mycket mer hår så då kan det nog vara jobbigt att jobba med miniverktyg, så då kanske man ska ha en vanlig plattång och volumaster. Jag vet faktiskt inte. Men till kort hår och lugg är dessa perfekt. Jag är helnöjd!









HÄR kan ni se hur volumini funkar!








Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad söta

2010-05-01 @ 21:16:25
URL: http://juntunens.blogg.se/
Postat av: Denise[O R D & F O T O] (gör även gratis bloggdesign)

Hej, skulle du kunna vara snäll och rösta på mig här http://conler.se/2010/may/veckans-blogg-finalister.html JAG ÄR NUMMER TVÅ! Skulle bli så himla glad om du gjorde det och då får du en länk och chansen att få 200 besökare till! Rösta gärna en gång per dag, tävligen avslutas på tisdag!

TACK I FÖRHAND!

Ha en underbar kväll

Kram Denise

2010-05-01 @ 21:19:06
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback