Ny väska!

Jag fullkomligt älskar väskor!!!
Igår när jag var inne i stan så kunde jag bara inte undgå att gå in i väskaffären Accent. Redan i i fönstret såg jag att de reade ut såna väskor som jag letat länge efter till ett billigt pris. Och då snackar vi verkligen billigt! ord. pris 299 :- och rea-priset var 149:- Grymt!
Jag valde den bruna färgen, vilken jag tyckte var snyggast. Tydligen gjorde många andra de också eftersom det bara fanns två kvar i den färgen. Men det fanns mängder av de andra färgerna, som var bla Svart, mönstrade, vita och rosa. Blev iallfall helnöjd och äntligen har jag fått köpt den jag letat efter!
Det är inte en väska som jag kommer ha som "handväska" utan när man kanske ska iväg och kanske sova borta osv, alltså när man behöver mer saker med sig. Då är den helt perfekt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback