Lite kvällsbabbel...

Herregud alltså! har suttit och skrivit rader efter rader men raderat allt. Ingenting blir bra, jag vet inte ens vad jag ska skriva...

De senaste dagarna har varit rätt sega, måste vara nåt jag har i kroppen men jag vet inte vad. Huvudvärk har jag haft alla vakna timmar de två senaste dagarna typ. Men det ska väl gå över det med hoppas jag, gäller bara att vila och ta det lugnt...
Har iallafall grejat lite i pappas rum pga att jag varit så väldigt rastlös, men jag tog det ändå rätt lugnt eftersom jag inte ville ta ut mig helt. Men nu är det iallafall riktigt fint där inne.

Förresten! igår sökte jag och kim vår första lägenhet! haha det kändes faktiskt lite stort.. Vår allra första lägenhet liksom! Men jag vet att vi står långt ner på listan för att ev få kolla på den just för att det var första gången vi sökte. Men jag tycker det var kul iallafall. Jag ger aldrig upp hoppet!

Nu ska jag fortsätta vårt fredagsmys innan colan hinner kallna och inna Kim äter upp allt gott. Hehe

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej och tack!

Köksmöblerna är köpta i tyskland, i en affär som heter Frey. Vet inte om den finns i sverige?

Hoppas det blir bättre med huvudvärken och lycka till med lägenhetsletandet! =)

2010-06-12 @ 16:09:38
URL: http://sofse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback