Ny buzzadorkampanj!

Idag var jag och hämtade ut mitt paket från Buzzador!

Innehållet var något jag verkligen längtat efter. Nämligen Dove VisiblieCare duschcreme som inom 3 veckor ska göra att huden blir vackrare. Om det är sant återstår att se. Det ska bli sjukt roligt att testa. Bara doften får mig att bli helt lyrisk, den doftar så gott! Så fräscht! Har en känsla av att detta kommer bli en ny favorit hos mig =)


Detta paketet innehöll som ni ser 1 stor flaska som är till mig och 12 mindre flaskor som jag ska låta vänner testa för att sedan framföra sina åsikter till mig om produkten.



Jag har även buzzat en gång innan och då var det den här produkten.



Buzzador då, vad är det tänker ni kanske? Att bli medlem på Buzzador är helt gratis och det tillkommer inga tillkostnader. Du får hem olika produkter som du sedan först skall testa själv och sedan dela ut "prover" till tex dina vänner.  Efter att du testat produkten och fått dina vänners åsikter ska du sedan skriva en "slutrapport" där rapporterar vad du tycker om produkter osv. Man får helt enkelt svara på några frågor om just den produktern du har buzzat. Enkelt och mycket roligt! Att det dessutom är helt gratis gör ju saken vara ännu bättre =)

Min vän Carro blev en buzzador efter att ha blivit medlem genom min länk (se nedan) och även hon fick hem sitt "Dove-paket" igår och väntar även på ett till som ska innehålla barnmat som hon ska låta sin dotter testa. Så gör som henne och bli medlem, ni har ju inget att förlora. :)


Om du vill bli medlem på denna grymma sida så följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som Buzzador är uniqueangel):
https://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=uniqueangel



Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
http://www.buzzador.com?refstr=uniqueangel&lang=se








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback