Reafynd!

Igår begav jag mig in till stan för att kolla in mellandagsrean som råder och jösses va folk det var. Helt galet! Den affär som helt klart var mest överbefolkat var Gina tricot. In dit gick det knappt att gå...
Men några fynd gjorde jag iallfall. En väska från Accent för 99 kr och 3 behåar. Två från Kappahl och en från Lindex. 120/129 kr/st.


(Bilderna är tagna med digitalkamera då jag inte lärt mig den nya helt ännu)



Sen hittade jag även en jättefin vit julduk med text på och julgardiner inne på Hemtex för halva priset. Men det orkade jag inte fota, det får bli nästa år då de förhoppningsvis kommer till användning.

Kommentarer
Postat av: Linda

snygga bhar :D

2010-12-30 @ 00:13:32
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback