Piss på allt!

Känner mig så jäkla nere just nu. Ingenting går som jag vill och allting är åt helvete...
I fyra dagar har jag legat i sängen. Jag har inte tagit på mig ett kläder på fyra dagar utan haft nattlinne på mig. Jag har inte haft lust till någonting. Jag har inte ens haft nån aptit. Jag har lyckats ta mig upp för att laga lite mat (i morgonrock) och duscha, sen har sängen varit min plats. Låter så jäkla slappt men jag har inte haft ork eller lust till nåt annat. Jag är inte sjuk, bara allmänt deppig.

Idag hade jag bestämt mig för att ta mig ut på promenad och städa lite men tror ni jag har gjort det? nä, ursäkt efter ursäkt har jag kommit på för att inte göra det. Fick väl plockat undan lite imorse men det räknas inte..

Vilket skitinlägg detta blev, men det måste få komma såna också ibland.

Jag hoppas allt vänder snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback