Min recension av Bobbys hårserie

För ett tag sen såg/hörde man hur mycket positivt som helst om Bobbys egna produktserie för håret. Alla skrev hur bra produkterna var osv. För ett tag sen när jag var på Rusta så köpte jag ett schampoo och balsam för TORRT OCH SLITET hår för att testa och se om de var så bra som alla sa.
Det här kom jag fram till;

1. Schampoot löddrar inget!
2. Jag får tvätta håret 3 ggr för att håret ska kännas rent.
3. När håret är "rent" känns det torrt som svinto.
4. När jag tar i balsam får jag ta stora mängder för att håret ska bli mjukt.
5. Jag måste ta i balsamspray för att kunnas borsta ur håret när det är handdukstorkat.

Ja ni ser ju själva. Helt värdelöst för mitt hår. Har faktiskt aldrig provat nån sämre serie. Bara det att håret är torrare när det är tvättat och rent än innan säger ju allt. Det kändes som produkterna förstörde mitt annars väldigt mjuka hår.
Det ända positiva jag kan säga är att doften är rätt god. Men den verkar gå ur rätt snabbt så det är ju inget positivt egentligen.

När jag sedan sökte på google för att hitta en bild till detta inlägget såg jag att jag inte var ensam om att tycka såhär. Det var hur många som helst som hade upplevt precis detta. Så det lär ju inte vara mitt hår det är fel på..
Dessa kommer jag aldrig använda igen utan jag ger schampoot till min bror (om han vill ha det).




Däremot har jag gelén och sprayen i samma serie och dem är betydligt bättre! De produkterna gör att frisyren håller hela dagen vilket är väldigt bra om man ska på fest eller liknande. Ska jag säga nåt negativt om dem så är det väl att det är riktigt svårt att borsta ur hårsprayen för att håret blir så hårt av den. Det är nästan ett måste att tvätta ur den.

BOBBYS produkter får tyvärr tummen ner av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback