En härlig julafton och en ny favoritpryl!

Julafton är över och vi blickar sakta framåt mot ett nytt år.

Hade ni en trevlig julafton igår? Det hade jag! Det började hemma hos min släkt där vi åt god julmat, kollade på kalle anka, lyssnade när morfar läste julevangeliet och öppnade våra julklappar. Därefter bar det av hem till Kim där familj och släkt väntade. Det var jättetrevligt. Vi åt mat och fikade, drack vin och annat gott, öppnade julklappar och spelade UNO. haha!

Vi blev så himla nöjda över våra julklappar. Jättefina saker fick vi verkligen. Tusen tack!
Vill också tacka världens snällaste Malin (kims syster) sötare, finare och underbarare människa finns inte. ♥

Vår julafton 2010 blev jättelyckad.


Idag steg vi upp vid sju på morgonen för att åka iväg till Elgiganten som började sin stora mellandagsrea idag klockan 08.00 . Jag köpte mig äntligen en systemkamera. Som jag längtat! när priset var så nedsatt kunde jag inte låta bli. köpte även lite tillbehör till som tex minneskort, väska osv. Är så himla nöjd! nu ska jag råplugga handboken också så jag lär mig den. kul!


Kommentarer
Postat av: m'

Hej hej!

Är du intresserad av smink, mode och fullt av överaskningar. Besök maliten.se därifrån får du följa mig & mitt liv där jag bloggar ifrån veckorevyn.

Trevlig läsestund! du får jätte gärna följa bloggen vanligt, kommentera anonymt och du kommer såklart få ditt svar ifall du undar över något. Kanske t.ex över en sminkning! ja i denna blogg finns det gott om dina önskningar också! så känn dig fri att följa/läsa & njuta.

Kram

2010-12-25 @ 21:22:15
URL: http://maliten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback