Dagen före nyårsafton.

Dagarna passerar förbi i en ganska behaglig fart. Julen har vi avslutat och snart har vi avslutat år 2010 också. Känns rätt skönt att ett nytt år ska starta. Nu börjar vi om på ny kula. Jag hoppas år 2011 kommer bli ett år jag kommer minnas med glädje.

Imorgon är det alltså nyår och den ska firas hemma hos min bror och hans flickvän Cecilia. De ska bjudas på 3-rättersmiddag och komma dit lite folk så det kommer nog bli jättetrevligt. Ser verkligen fram emot det!
Cissi ska eventuellt komma hit och fixa sina naglar idag. Hon vill prova att ha gelénaglar och då ska hon såklart få det. Alltid lika kul att träffas och prata skit och skratta högt som vi alltid gör. Haha!

Annars vet jag inte vad som händer mer idag, kanske ska åka iväg och handla lite senare ikväll. Eftersom vi inte ska vara hemma på nyår har jag bestämt att jag ska göra en 3-rättersmiddag hemma på nyårsdagen istället. Jag älskar att fixa med sånt! Alltid kul när man märker att det uppskattas också.

Nu ska jag fixa lite här hemma. Återkommer!

Kommentarer
Postat av: Baso

Tack så mycket :D kul att det inspirerade dig.

2010-12-31 @ 11:13:47
URL: http://baso.blogg.se/
Postat av: ina-bina

Tack söta <3

2011-01-01 @ 22:45:04
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback