Ibland tror jag att jag drömmer...

Jag kan inte tro att det är sant... Jag har vunnit en tävling till! och inte vilken tävling som helst utan en 1 årig prenumeration på tidningen Se&hör. Min absoluta favorittidning när det kommer till skvaller! =)
Det är nästan så man inte kan beskriva med ord hur fruktansvärt glad man blir av såna här överraskningar. Det gör verkligen att man går runt och ler hela tiden utan att veta om det.
Tusen tack Anna-Maria!

Anna-Marias blogg är en blogg som gripit tag i mig på ett sätt som ingen annan gjort tidigare. Jag har läst vart ända inlägg och det är både med glädje, sorg och förtvivlan. Att en människa, eller familj ska behöva utsättas för något så hemskt som deras familj fått göra är fruktansvärt. Men ni kämpar på, tillsammans! och det är det viktigaste. Jag beundrar er av hela mitt hjärta och önskar er allt gott i framtiden.



Kommentarer
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

Hejsan

Vad bra att du är glad åt vinsten. Jag har mailat dina uppgifter till sponsoren. Nu litar jag på dem och hoppas din tidning kommer att komma inom någon vecka och att det skall löpa på. Jag väntar själv hem Kalle Anka och har ingen aning om hur det skall funka ^^

Vi var några storbloggare som blev utvalda att hålla tidningstävlingen nämligen :-)

Men jag hoppas allt skall fungera :-)

Tack själv. Mvh.

2010-08-04 @ 10:15:22
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

Jo en grej till, hon som sponsrat åt mig så är på semester till 16.8 så du vet så det dröjer säkert ett tag på det sen ännu kan jag tänka, har försökt fråga det du frågade mig om men fick bara autosvar :-)

2010-08-04 @ 12:37:39
URL: http://bambinidolce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback