Min dag med farmor.

Hela dagen idag har tillbringats tillsammans med min fina farmor.

Vid 11 tiden imorse tog vi bussen till torget där vi skulle uträtta några ärenden. Farmor ville klippa sig så vi gick till en frisör och hoppades de hade tid. Och det hade dom! Väldigt skönt eftersom farmor verkligen ville klippa sig på en gång. Men gud så nervös hon var! Har man gått till en och samma frisör så länge man kan minnas är det svårt att låta nån annan sätta saxen i håret. Men det gick bra och hon blev jättefin.
Efter det handlade vi litegrann samt gick till blomsteraffären och köpte jättefina blommor. Alltid fint med lite färg i fönstrerna nu när våren är påväg.
När vi uträttat allt vi skulle åkte vi bussen hem. Väl hemma drack vi te och åt ostsmörgåsar!

Det har varit en supermysig dag verkligen! Jag älskar min farmor så himlar mycket...


Min fina 84 åriga farmor.





En av dom fina blommorna vi köpte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback