Lite allmänt...

Det känns som att jag vill skriva, skriva och skriva. Men när det väl kommer till kritan blir det inget av det. Jag tappar inte lusten men det kommer helt enkelt inga ord. Jag vet inte vad jag ska skriva för att göra det intressant för er att läsa. Jag har ställt frågor angående det till er innan men inte fått nån respons direkt så ibland försvinner man motivation eller så har jag helt slut på ideér. Visst skriver jag till stor del blogg för min egen skull. Men självklart ska den gynna mina läsare också, annars hade jag ju lika gärna kunnar skriva en privat dagbok.

Jag vet att jag har några inlägg på lager. Lite tips och lite som handlar om make up osv. Jag har bara inte kommit på hur jag vill lägga upp dom och har helt enkelt inte orkar fota några bilder. Men det kommer säkert med tiden.
Nåt annat som jag tänkt på är att det hade varit kul att göra nåt som många andra bloggare också gör. Det här med att typ "utmana varandra" fast inte typ svara på samma frågor eller så utan mer i "bild och förklaringsform" typ att jag visar vad jag använder för smink tex och skriver lite om det, så utmanar jag tex alla som läser att också visa vad dom använder för smink. På det sättet får man ju tips av varandra och kan kanske ta hjälp av varandra, vad vet jag. Tycker det verkar roligt iallafall. Frågan är ju om nån annan skulle tycka det var kul!?

Ja det var det jag hade att skriva om bloggen förtillfället. Annars hade det inte hänt mycket idag vill jag lova. Jag har tvättat 3 maskiner tvätt, diskat 2 maskiner disk och mycket längre kom jag inte. Jag var inne på att städa men det rann ut i sanden. Så kan det bli! Bokade dock tid hos frisören så imorgon klockan 12 ska jag dit och klippa topparna. Det ska bli skönt! nu när man har kort hår märks och känns det på en gång när håret växt litegrann. När jag hade långt kändes det som håret var samma längd hur lång tiden än gått. Nån som känner igen sig?

Oj, nu börjar detta bli ett långt inlägg. Det är nog bäst jag slutar skriva nu, innan det blir allt för jobbigt att ta sig igenom. Men tänkte bara passa på att berätta att en ny design till bloggen är på G. Jag vet inte riktigt när den blir klar, men det ska bli jätteskönt att få byta eftersom bilderna i headern inte riktigt stämmer överrens med hur jag ser ut nu. Vill ju att bloggen ska spegla mig på allra bästa sätt. Men som sagt, det kommer bli förändring! Det är Ina som ska fixa och trixa åt mig. Det är hon som har gjort alla mina designer och hon är så grym på det hon gör, kolla bara in hennes blogg!

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: hihi okej :)



det där tipset med makeup t ex tycekr jag låter superkuL!!!!! gör inte du det så snor jag den idén! :P

2010-04-19 @ 18:23:13
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Josefin

sv: det kan jag absolut göra =) vore superkul <3

2010-04-19 @ 20:17:48
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: ECVADOR

söt blogg

2010-04-19 @ 20:31:03
URL: http://ecvador.blogg.se/
Postat av: ECVADOR

hihi

2010-04-19 @ 22:00:59
URL: http://ecvador.blogg.se/
Postat av: memmiz

Hej jennie, det är ev vän till familjen :(

2010-04-20 @ 11:33:55
URL: http://memmiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback