Jag vann!!

Åh ni anar inte vilket humör jag är på. Jag är så glad! Det första jag ser när jag startar datorn är att jag har vunnit en tävling. En parfym och en bodylotion som inte ens har lanserats än! :) Jag som verkligen behövde en ny sommarparfym! Åh jag blev verkligen så glad över denna vinsten.

Den söta tjejen jag tävlade hos är Tanci. Ni borde verkligen besöka hennes blogg. Själv är jag näst intill besatt av den. Haha! Den handlar mycket om skönhet och smink. Sånt som jag älskar! Hon skriver jättebra recensioner av produkter och allt hon skriver är väldigt trovärdigt! Det är flera produkter jag blivit väldigt nyfiken på sen hon skrev om dom. Så ta en titt vetja! =)



Kommentarer
Postat av: Beauty by Tanci

:) tack snälla du! Det gjorde mig glad att läsa! Grattis igen till vinsten.

2010-04-21 @ 11:04:13
URL: http://beautybytanci.se
Postat av: ECVADOR

vad rooooligt :D

2010-04-21 @ 13:57:30
URL: http://ecvador.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback