Vaccinsprutan!

Då har även jag tagit vaccinsprutan. Gjorde det vid 17 tiden förut. Jag var så nervös innan, eftersom jag har en fruktansvärd skräck för allt som har med sjukhus, tandläkare osv att göra. Men efter alla mina frågor om hur ont det kommer att göra osv så stack han sprutan i min arm och det kändes typ ingenting. Det bara stack till lite. Så det var verkligen skönt, inget som gjorde ont alltså. Men nu är jag verkligen rädd för alla biverkningar. Kommer jag få några eller inte? Det återstår väl att se. I skrivande stund kan jag faktiskt känna mig lite svullen i ansiktet. Skumt, kan ju vara så att jag börjar få feber, då kan det bli så. Men men, det återstår att se som sagt.

Nu ska jag vila mig lite, det har varit en lång men ändå rätt lugn dag på jobbet. Imorgon hoppas jag kunna jobba igen, om jag inte blir sjuk då... Haha! fan va jag tjatar om det nu, men det blir lätt så när man oroar sig =)

Ha en fin kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: CS - cybershots

jag kände ingenting efter sprutan, tog den för ungefär tre veckor sen :)

2009-11-23 @ 17:38:05
URL: http://cybershots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback