Storstädning och lussebullar!

Idag har det grejats minsann!
Vaknade imorse av att de ringde på min mobil. Det var personalen på avd bullerbyn Dom ville att jag skulle jobba imon och sjävklart ville jag det också. Eventuellt kanske det blir jobb på onsdag och torsdag med.

Efter att man fick vaknat till efter lite tv-tittande osv så bar det iväg upp till köket. Det stod lussebull-bak på schemat idag! Goda blev dom och roligt var det som vanligt med lite bakning.
Sen fick jag mig ett ryck och började storstäda. Dammade, dammsög och skurade överallt. Mattorna skakades och fick hänga ut på vädring. Det är så skönt när man har gjort det noggrant och bra. Då kan man känna sig stolt! Ibland måste man göra allt och inte bara dammsuga, då känns allt så fräscht och rent.

Imon kommer även världens bästa farmor hit! :D Därför känns städningen extra bra att ha fått gjord också. Hon har nämligen en tendens att städa ihjäl sig. Men nu kan hon slappa och ta det lugnt.

Har nog inget mer att skriva direkt utan jag återkommer!
Ha en fin kväll!
    

Kommentarer
Postat av: memmiz

2009-12-01 @ 20:34:38
URL: http://memm
Postat av: memmiz

hihi det e inga problem :) ja jag tyckte me det:) jag och mina skor :) hihi

2009-12-01 @ 20:35:42
URL: http://memmiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback