Varning: Mycket gnäll.

Just nu känns allt så segt och trist.. Har så dåligt med pengar, inget att göra, Kim har åkt hem till familjen och kommer på midsommarkvällen igen.. Känner mig helt tom här i min ensamhet.
Är så jävla trött på alla ändringar i kollektivtrafiken också. Inte nog med att dom bygger om (HELA) Ale, vilket gör att man i stort sett alltid blir försenad så ska dom byta ut vissa busskort, ändra busstider och ställa in olika bussar som man åker med dagligen. Kul! Förstår inte varför saker och ting inte kan få vara som dom varit, varför måste förändringar ske jämt och ständigt?
Sen har vi alla dessa jävla dryga och elaka ungdomar. Exakt vad är det som är så roligt i att förstöra för andra? få människor att behöva gå runt och vara irriterade och ledsna pga att ni finns i närheten? Göra så att man inte kan sova på natten? Göra så man städigt är orolig för en person/personer i ens närhet för att man vet vad ni är kapabla till?
Jag kan inte för mitt liv förstå.. Jävla egobarn säger jag bara! jag är så trött på er, så trött att jag snart brister, antingen i aggresivitet eller gråt. Jag vet inte, vill inte veta heller.. Fan..

Nä nu blev det lite för mycket här, lämnar detta här och nu och skriver ner fler tankar i min dagbok istället. Måste få ur mig det på nåt sätt, men detta är inte rätt ställe för det.

Hoppas ni har en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Yohannay

tack så mkr för kommentaren :) <3

2009-06-17 @ 02:14:49
URL: http://yohannasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback