Ändrade planer.

Skulle egentligen lagt upp detta inlägget igår, men bloggen vad avstängd pga nåt arbete.. så det får bli nu!

Det blev lite ändrade planer igår. Min syster som egentligen skulle kommit igår kommer idag istället och stannar tills imon. Så jag hoppas mitt hår och så blir färgat idag.

Jag hade iallfall en toppenkväll med Johan. Vi spelade kort, drack kaffe och färgade hans hår. Knepig färg vi hade bara, det skulle vara ljusbrun enligt förpackningen men blev svart..aja. Han var nöjd iaf med slingorna.
Härlig kväll blev det med andra ord.

Nu ska jag åka till rusta för att köpa lite saker vi behöver sen ska vi hämta min syster. Och självklart ska vi vara med Johan idag också (förmodligen alla dagar den här veckan.) Så det blir kul!

Hoppas ni får en bra dag!




Här ser man lite hur håret blev.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback