Grått och trist!

Va besviken jag blev när jag vaknade idag och såg att det va så muligt och tråkigt väder. Känns så konstigt när det ena dagen är så vackert och rätt som det är så är det trist och tråkigt. Hoppas vårvädret kommer för att stanna snart!

Men eftersom det är så tråkigt väder ska jag iallafall ta och städa idag, ska försöka göra så mycket jag kan innan dom andra kommer hem från jobbet, tycker det är lättare att städa när man är ensam.

Hoppas ni får en trevig dag, trots det tråkiga vädret. Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kan få komma hit och städa med om du vill =P haha

Nu har jag länkat dig! =)

2009-04-03 @ 17:49:32
URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback