Jag vill ha eran åsikt!

Ja det har varit mycket sminkinlägg det senaste ser jag. Vilket jag tycker är grymt roligt eftersom det är ett intresse jag brinner för och tycker är riktigt roligt. Men tycker ni det är lika roligt att läsa om? Det skulle vara jättekul att veta vad ni tycker. Gillar ni tex före och efterbilder? Att jag skriver om smink över huvudtaget?  Det är ju liksom för er skull jag tar dom bilderna och testar och skriver om produkterna. Jag vet ju redan resultatet och jag vet ju vad jag gillar och inte. Men jag skulle tycka det var kul att få lite respons på inlägg jag gör enbart för eran skull :)
Jag vet själv hur jobbigt det kan vara att tex hitta en riktigt bra foundation, eller vad det nu kan vara. Då är det guldvärt att se tex en bloggare som skrivit om en produkt så man kan få lite tips. Men det är ju som sagt min åsikt.

Så släng in en kommentar nu vetja! Så jobbigt kan det faktiskt inte vara :)



Kommentarer
Postat av: Jessica

tycker det är kul å läsa din blogg, å se före å efterbilder, men hade velat se även innan å efter med hår produkterna du köpte hade vart kul å se:) annars e din blogg bra:) kram

2010-05-04 @ 21:24:57
URL: http://lillanyberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

ja just dom ja, ibalnd får man allt slänga in en kommentar, vet ju själv hur tråkigt detär å inte få några:(



Den där "vågtången" från typ obh nordica som du köpte. var den bra?? den röda.. kram

2010-05-04 @ 22:06:15
URL: http://lillanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback