Nytt från Lidl - Produkter av märket Suhada.

Idag efter jobbet gick jag ner till Lidl för att handla lite. Jag fastnade direkt vid deras hylla med rengöring, lotion osv. Hittade flera produkter av det omtalade märket Suhada Nature. Det fanns en hel djungel med produkter av det märket. bla dag/natt kräm, rengöring, ansiktsvatten, peeling, ansiktsskrub, badsalt, fotsalt body butter, smink osv osv.. Det fanns hur mycket som helst!! Men det jag var mest intresserad av var deras ansiktskrämer. (Dag/natt). Så med mig hem fick jag dessa krämer 39 kr/st, rengöring för ansiktet, ansiktsvatten 39 kr/st och ett mineralrouge 29.90 kr. Alltså ruskigt billigt!! Med anledning av priset kanske ni undrar varför jag fastnade för dessa produkter? Det första var att det är naturliga ingredienser som tex rice och bamboo och ojlor som tex sheasmör som återfuktar och återfettar huden. Sen fastnade jag även för desingen. Jag gillar träinslaget på flaskorna/tuberna. Känns mer naturligt liksom. Haha! Dock har jag aldrig testat dessa produkter eller andra typer av sådana här produkter. Men det ska bli kul att ge det ett försök och jag säger gärna vad jag tyckte om produkterna efter de testats - Om intresse finns? 



 

Kommentarer
Postat av: Fia ♥

mineralrouget är jag lite nyfiken på :)

hoppas det andra är bra. jag har köpt en ansiktscrub som jag gillar, dock inte lukten på den så idag fick det bli en annan från öb ;)

2009-12-09 @ 22:11:21
URL: http://fiacaroline.blogg.se/
Postat av: Millah

Berätta gärna vad du tyckte om produkterna =)

2009-12-10 @ 09:47:11
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: ina-bina

Gör dom? :D Jag gillar väl inte att det är så nära vägen egentligen, men det är riktigt söta hus :)

2009-12-10 @ 13:24:31
URL: http://inabina.blogg.sen
Postat av: Cissi

Berätta gärna om hur produkterna var! Gillar naturliga produkter men med min känsliga hy så har jag svårt för att testa massa nya produkter tyvärr :/

2009-12-11 @ 12:45:53
URL: http://smileatlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback