Gårdagens födelsedagsfirande.

Ja då var man ett år äldre. Inte en ända grattiskommentar fick man här på bloggen, tur då att jag fick en massa på facebook av underbara vänner. Det värmde!

Kvällen och födelsedagsfirandet igår var jätterolig och trevlig framför allt. Alla jag hade hoppats på dök inte upp men vi blev en hel del ändå. Det var bara några enstaka som drack så det blev väl ingen direkt fest utan mer en middagsbjudning kanske? hehe. Vi grillade iallafall och skrattade så tårarna rann.
Jag tycker det både är positivt och negativt att ha fest hemma hos sig. Det positiva är att det är så grymt roligt, så himla härligt att ha alla goa vänner samlade på ett ställe. Det negativa är att man inte känner sig tillräklig alla gånger, man vill liksom vara överallt och prata med alla hela tiden. Men tyvärr är det rätt svårt, man kan ju inte dela på sig. Sen har jag väldigt lätt att tänka negativt också, tyvärr. Jag kan ibland få för mig att alla har jättetråkigt och få världens panik. Nojig som jag är! Det är även väldigt lätt att jämföra fester med tidigare fester. Som förra gången jag hade födelsedagsfirande, då drack alla, det var en helt annan stämning osv än denna gången men jag antar att alkoholen gör sitt. Men men. Jag har fått många tack för gårdagen där de tackat för en jätterolig kväll. Jag hade ruskigt roligt jag med! Så tusen tack till er alla som gjort kvällen minnesvärd och tack för alla fina presenter.


Jag både filmade och fotade men har inte orkat ladda över det från kameran till datorn. Det får bli en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Tack så mycket =) Kram

2010-09-06 @ 14:34:54
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback