Allt står stilla.

Ja då har det återigen varit ett litet uppehåll på bloggen. Denna gången beror det inte på internet utan för att jag har varit hemma hos Carro från Måndag till Onsdag. Kom alltså hem igårkväll. Hon ska snart flytta så vi har grejat i hennes lägenhet och sådär.

Det händer inte speciellt mycket i mitt liv just nu. Jag och Kim letar lägenhet som två galningar men utan resultat...
Hemma är det som vanligt och humöret är väl inte alltid på topp.
Eftersom det står stilla med allt i mitt liv just nu kanske man ska göra en förändring med sitt yttre? För att det liksom ska ske nånting... Klippt mig kort har jag redan gjort så det kan jag inte göra. Färga håret kanske hade varit nåt? Men jag vet inte om jag vågar. Alla de gånger det har gått åt helvete med färgningen har satt sina spår. Jag är livrädd för färgning numera. Men men, kanske tar jag mod till mig. Nåt annorlunda är ju alltid kul. Vi får se, har dessutom en pojkvän som "vägrar" se mig i någon annan hårfärg än blond. Haha! Säkert efter alla tabbningar det också..

Nåväl nu ska jag slappa lite innan jag börjar med dagens middag - köttgryta. Sen blir det massa mys med Kim, min fina pojke.

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Helt sjukt faktiskt.. För har faktiskt aldrig fattat själv att jag var så stor dära.. Men anledning att jag gick ner som jag gjorde, vill jag int skriva så hära öppet:kramar

2010-09-23 @ 17:03:36
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: fia

Vi fick lägenhet utan att ha stått i hyreskö eller nått =) perfekt.

2010-09-24 @ 01:37:07
URL: http://fiaofsweden.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag tycker deffinitivt du ska våga göra någon förändring, var inte rädd att det ska bli fel, det går ju att göra tillbaka isåfall :) Bra frisörer har ju tex. avfärgning om en färg skulle bli fel. Jag tycker du kanske skulle testat att lägga i lite mörka slingor eller kanske brunröda? så är du ju fortfarande blond men med lite mer liv i håret? :)

2010-09-24 @ 17:31:48
URL: http://smileatlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback