Lördag

Idag har vi inte alls lika fint väder som vi haft de senaste dagarna. Idag är det kallt, grått och blåsigt. Får hoppas solen vill komma fram och lysa för oss snart igen.

Det blev aldrig att vi åkte och handlade igår, pappa var trött så han orkade inte. Istället fick jag och Kim ta det som fanns hemma men det var inte fy skam det heller. Vi åt hallon och björnbärspaj, godis och popcorn framför Idol. Våra favoriter gick vidare som tur är. Efter det somnade vi gott båda två och vaknade rätt tidigt idag. Vi hade våran mysmorgon som vi alltid har på helgerna. Kollade på film och bara mös! Toy story 3 såg vi faktiskt, den var riktigt bra.
Efter det åkte vi en sväng till Media Markt för att kolla på mobiler. Vi hittade inte den Kim var sugen på att köpa så vi ska se om den kommer in på nätet så man kan beställa den därifrån istället.

Ikväll ska jag laga en rätt som är en favorit på helgerna. Fläskytterfile, pommes, rotgrönsaker och beasås. Åh va gott det ska bli! Min mage längtar redan.
Apropå mat! imorgon ska vi hem till min storebror och hans Cissi på middag. Ska bli så mysigt och så trevligt att få äta lite av cissis mat som jag har hört ska vara så god. Ska bli riktigt spännande att se vad det bjuds på.

Nu måste jag tända lite ljus och värma mig under täcket, det är svinkallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback