Mobilblogg: Trött efter en intensiv dag

Klockan fem imorse gick jag upp för att åka till Ullared. Jag kände mig helt utslagen och undrade många gånger hur jag skulle klara av att tillbringa min dag där med min hemska hosta och förkylning. Men det gick faktiskt över förväntan och det verkar som det går mot rätt håll nu iallafall, kanske var det bara nyttigt för mig att komma ut lite? dock var det så fruktansvärt mycket folk där idag, har aldrig varit med om nåt liknande nån gång jag varit där. Det gick inte att komma fram! sen fick jag stå i ca en timma i kassakön, mindre roligt. Men men, jag fick köpt allt jag ville ha köpt (och en hel del annat såklart) så jag är ändå nöjd. Nu ska jag ta en välbehövlig vila och kurera mig så jag snart blir helt frisk. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback