Min turdag!

Idag är min turdag! gud va glad jag är just nu. Ska berätta varför...

...Hela hösten har jag letat efter en varm och go vinterjacka. Alla jag hittat har varit plastiga, fula och väldigt dyra. Jag har gått och frysigt ett tag nu och nu när snön har kommit så kände jag paniken över att inte ha en varm jacka.
Så hela kvällen igår satt jag och letade på olika nätsidor efter den perfekta jackan så jag kanske kunde skicka efter en. Jag va inne på Ellos, halens, Lindex, bonprix, Cellbes, La redoute m.m.. utan att hitta nåt. Tillslut gick jag in på Bubbleroom för ett sista försök och där var den! En jacka helt i min smak! och billig! Dock var jag lite orolig över storlekarna. Tycker det är så svårt med jackor för antingen är dom alldeles för stora eller alldeles för små. Man behöver nästan prova. Jag blev iallfall glad över att jag hittat den men eftersom jag hade bestämt sedan innan att jag skulle in till stan idag så väntade jag med beställningen (ifall jag skulle hitta nån i stan)
Och tur var väl det!! Jag hittade exakt den jackan inne i stan, den hängde där framför ögonen på mig och jag kände direkt att den var min. Priset var detsamma i affären som på nätet. 349 kr, som hittat! Nu i efterhand är jag så glad att jag inte beställde den för det var som jag trodde, den var liten i storleken. Jag som i vanliga fall har L/XL kunde inte ens ha någon av dom på jackan utan behövde större. Åh jag är så glad! Glad över att jag hittade den och slapp vänta på en beställning och glad över att jag slapp beställa och behöva bli besviken för att den var för liten. Nu är den min! 

Här är två bilder på den från bubbleroom.



Jag är jättenöjd och det är första gången i mitt vuxna liv som jag går i en "färgglad" jacka. Köper alltid svart annars så det är ett steg i sig det med för mig. Vill ni kika på den på nätet finns den HÄR

Kommentarer
Postat av: ina-bina

Vad varm och tjock den ser ut att vara! Tycker det är svårt att hitta riktigt bra vinterjackor numera, de flesta är tunna och ska bara vara snygga utan att egentligen ha någon funktion :/ Riktigt fin röd också :) Är inte lika modig och kör på grått och svart i år igen ;)

2010-11-28 @ 22:04:51
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Anonym



Kolla google & sök på skånsk kalops ;)



Mummmmms :)

2010-11-29 @ 20:48:08
Postat av: Artan

vaknade typ precis haha. Ska du göra något speciellt idag?

Kram!

2010-12-01 @ 12:37:34
URL: http://artanart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback