Fredag

Nu har jag inte uppdaterat sen i Måndags och det beror på att jag har sån jäkla bloggtorka just nu. Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva för inlägg. Att hela tiden hålla på att skriva vad jag har gjort under dagen eller ska göra tycker jag kan bli lite uttjatat. Jag vill ju fånga ert intresse... Så jag tänkte faktiskt be er om en liten tjänst. Kan ni inte vara gulliga och säga vilken kategori ni gillar mest av dem jag har i menyn? Så kanske jag kan skapa lite inlägg utefter era önskemål. Det hade varit jättesnällt och en stor hjälp på traven.

Idag känns som det har varit en lång dag, som ännu är långt ifrån över. Först var jag uppe med Kim när han skulle åka till jobbet och sen somnade jag om för att vakna vid nio igen. Då hade jag och pappa bestämt att vi skulle åka och handla lite och sånt är alltid skönt att göra på förmiddagen. Vi åkte först till Orienthuset i gamle stan och kollade runt där inne. Massa mystiska grejer där måste jag säga. Dofter och smaker från många olika länder. Efter det gick vi vidare till ÖB där vi köpte lite kryddor och annat och sen gick vi till willys för att handla mat. Utanför, i fiskbilen köpte jag även havskräftor som jag och Kim ska njuta av ikväll med ett glas vin. Det ska bli smaskens!
Med bilen full åkte vi och hämtade min systers hund som vi ska passa och när vi väl kom hem så åkte jag med min lillebror och hans tjej och gick en lång promenad i skogen med alla hundarna. Riktigt uppfriskande och skönt!

Om ett tag börjar ju Idol som är Fredagens höjdpunkt. Det blir en riktig myskväll med andra ord!

(Nu blev detta ett sånt där "tråk-inlägg" ändå, men skitsamma..)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag tycker din blogg i dens helhet är grym :)

2010-11-24 @ 01:37:40
URL: http://carolineholmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback