Resultatet med användning av ministylingverktyg för håret!

EN vänlig själ (Min gamla klasskamrat Jessica) Kommenterade det inlägget där jag så gärna ville ha eran åsikt. Egentligen visste jag väl att jag knappt kulle få några kommentarer där, men strunt samma! Nu ska jag iallfall göra ett inlägg speciellt för Jessica efter hennes önskemål.  Tack Jessica!

Hon bad mig visa lite före/efterbilder när jag använt dessa stylingverktygen och självklart ska jag visa det.

Bilderna är inte alls fina och det var verkligen svårt att få med resultatet av verktygen på bild. Men jag hoppas ni ser skillnaden. Jag tycker iallfall dom är riktigt bra. Dock tar det såklart längre tid att platta håret men denna mini plattången eftersom den är så väldigt liten. Man får dela upp håret i många fler passeer men för mig är det inga problem eftersom jag gillar resultatet.





Bild 1. Mitt hår utan att ha stylat det.
Bild 2. Efter att jag plattat det med Mini flar iron.
Bild 3. Efter att jag har tuperat det och krusat hårbotten med Volumini för volym.

Kommentarer
Postat av: jessica

Naaaw va söt du e:)



Blev ju jätte bra resultat i ditt hår, du passar så bra med den frisyren tycker jag:)



JAg tänkte köpa en sån där vågtång nämligen, här hinner man ju inte göra så mycket med håret, fastnar oftast tillslut i en toffs där bak:( så tänkte man kanske kunde göra lite våor då och då, men måste man använa plattång innan med den??



Kramar

2010-05-06 @ 19:45:40
URL: http://lillanyberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

det va obh nordican som jag undrade om man måste platta håret innan?? :D kram

2010-05-06 @ 21:19:52
URL: http://lillanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback