Tips - Rengöring för händerna.

Tänkte tipsa om produkt som jag verkligen tycker är toppen!

Är ni lika noga som jag med att rengöra händerna väldigt ofta? Tex tvätta händerna en eller flera gånger för mycket än vad som egentligen behövs? eller lanske lever på handsprit?
Nu kan du slippa torka ut dina händer i onödan men ändå få dom rengjorda precis när du vill.

Som alla vet torkar vatten ut huden. Alltså blir händerna bra påverkade när vi tvättar händerna efter toalettbesök, tvättar av oss sminket, skalar potatisen, diskar, osv osv. Varje gång vi är i vatten alltså.
Ofta har folk också tvålar och andra produkter som också tar stryk på våra händer, men som man kanske inte alltid vet.

Nu har jag iallfall hittat en produkt där man varken behöver använda vatten, två eller handsprit för att rengöra händerna. Produkten heter S.O.S Hand cleanser och är en gel som du gnider in i händerna tills det torkar och vipps så har du rena händer som luktar gott av citron och som inte blir uttorkade!

Jag älskar denna lilla tuben och kommer garanterat köpa den igen för att tex ha i handväskan, dock har jag två tuber som jag måste göra slut på först. Dom är rätt dryga eftersom en väldigt liten klick räcker för hela händerna.


Tuben är på 30 ml, doftar citron och finns att köpa här för endast 20 kr!!


Kommentarer
Postat av: Nathalie | R O U L E T T E D A R E S

SV: Tack så mycket :)

2010-05-26 @ 22:16:45
URL: http://roulettedares.blogg.se/
Postat av: voffsen

Det var inte mycket den kostade :O

2010-05-31 @ 18:28:05
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback