Grattis på morsdag, älskade ängel.

Hela dagen har jag hört på stan, på bussen, på fiket osv hur alla ska fira dagen idag. Morsdag.
Lika mycket som det gör ont i mig och skär i mitt hjärta av att själv inte kunna fira den dagen med min mamma gör det mig så otroligt glad. Glad över att folk värnar om våra mammor. Dom är verkligen värda det så mycket! Mer än vad många faktiskt visar. Så tänk på det, ta hand om dina nära och kära VARJE DAG. En dag kanske det är försent...

Jag kanske inte kan säga grattis på morsdag till dig personligen. Men jag älskar dig och du finns alltid i mitt hjärta. Saknar dig oerhört mycket lilla mamma. Grattis på morsdag



Kommentarer
Postat av: simone

Tjoho jennie! Hur är det..? Själv toklängtar jag till semestern (i juli) när blir du sommarledig?

2010-05-31 @ 11:33:52
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback