En dag med både skratt och tårar.

Ja vart ska jag börja... Morgonen var hemskt jobbig, tårar strömmade ner för mina kinder och det gick inte att stoppa. Som tur var hade jag min underbara pojke som tröstade mig. Vet inte hur jag ska klara av detta, det kommer bli så jobbigt. Vill inte ens tänka på det, klarar inte av det.

Men nog om det. Utöver det har dagen varit väldigt bra. Vi har varit på kalasfirande hos min moster som fyller 50 år! Det var jättetrevligt med god plockmat och tårta. Även jag fick en liten present, av min syster. En jättesöt liten rosa Mp3 spelare. Tack sis!
Jag sitter faktiskt just nu och lyssnar igenom alla låtar som min syster lagt in på den. Gud vilka minnen som kommer upp alltså. Gammal musik väcker mycket känslor kan man säga, både positiva och negativa känslor strömmar genom kroppen.

kvällen har också varit bra trots att mina tankar är nån helt annanstans. Jag och Kim har suttit och skrattat framför Virus i bataljongen. Haha! dom är bara för roliga alltså. Ätit popcorn har vi också gjort och druckit cola.


Nu ska vi strax sova. Men först tänka jag lägga ut lite bilder på hur jag såg ut idag.  Tunikan är köpt på Bubbleroom om det är någon som undrar. :) Godnatt!






Kommentarer
Postat av: Fia ♥

Svar: Haha, jag somnade efter en stund. Men intrycket var en lite bättre B-film. Lite konstiga och udda grejer i mellanåt. Men eftersom jag somnade så kan jag inte säga om den var bra eller inte, men det är ingen film jag bryr mig om att se klart utefter vad Stoffe sa om den :P

2010-05-09 @ 07:20:31
URL: http://fiacaroline.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hej Jennie!

Jodå det kommer allt att bli fler bilder med tiden.

Nu när jag har en digitalkamera som jag är väldigt nöjd med.

SÅ du får hålla utkik.

Såg du bilderna på blommorna?



Ha det bra!

2010-05-09 @ 15:35:34
URL: http://madeleinelouise.blogg.se/
Postat av: jessica

Va fin du var idag:) Jätte söt tunika, passar dej perfekt.. kram

2010-05-09 @ 18:02:41
URL: http://lillanyberg.blogg.se/
Postat av: simone

Du är verkligen en skönhet du! ;-D

2010-05-17 @ 10:09:14
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback