Smyckeshållare från Mihi.

Här kommer bilder på mitt efterlängtade paket som kom idag. Det är en smyckeshållade från Mihi!

Jag är otroligt glad över den, den är verkligen helt perfekt för alla mina örhängen som nu slipper ligga i tusen askar. Den var inte jättebillig, 499 kr men det var det värt. Den är så fin!!


Här är en bild från deras hemsida där man ser klart och tydligt hur den ser ut. Den rymmer 96 par örhängen!




Här har jag satt upp mina örhängen på den. Dock ger inte bilden en rättvis bild av den tycker jag. Den är så mycket finare i verkligheten! Det är verkligen ett köp jag är riktigt nöjd med. Nu är det bara att snurra på den för att lätt se vad jag har att välja bland! Jag slipper äntligen rota i alla lådor!




Dom var även så gulliga att de skickade med en liten present på ett par ursöta örhängen! Tusen tack :)

Kommentarer
Postat av: Angelica syster

Jättefin den var syster! =) Kram!

2010-03-26 @ 19:50:08
URL: http://www.nogg.se/SummerGlow
Postat av: emma ya know

jättefin och jättesmart grej ju! Vart kan man köpa den??



Fin blogg btw ;)

2010-03-26 @ 21:58:07
URL: http://emmaastraand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback