Så kul att så många deltar i tävlingarna!

Varje gång jag spanar i bloggen (vilket är flera gånger om dagen) ser jag nya fina människor som deltar i mina tävlingar och det är så roligt! Verkligen jättekul! Det är så att man skulle vilja lägga upp nya tävlingar varje dag. Men eftersom jag står för vinsterna själv går det inte riktigt...
Jag är verkligen en person som älskar att ge bort saker till andra och göra folk glada så det passar mig utmärkt.
Dock sitter jag och grubblar på hur jag ska utse en vinnare. Det är ju så svårt! Ska jag gå på bästa motivering eller på lottning? Egentligen tycker jag inte man kan säga "bästa motivering" för alla motiveringar är bra på sitt sätt. Det tåls att grubbla på innan jag bestämmer mig. Men som sagt jättekul att så många är med och deltar! :)


Nu ska jag städa som vanligt, idag är det mitt rum som står på tur. Det ser ut som 7 svåra år här inne och det är så tråkigt. Jag hatar att mitt rum alltid kommer i andra hand och att jag istället städar i resten av huset. Men så är det, bara att gilla läget antar jag. Sen kommer min älskling äntligen hit efter 3 dagar hemma hos sin familj. Längtar ihjäl mig! Apropå det har jag ordnat en liten överraskning till honom som han inte har en aning om än, som ska äga rum imorgon. Egentligen är det inget märkvärdigt, utan något jag bara vill göra för honom. Det ska bli kul och se vad han säger när jag möter honom i stan efter jobbet imorgon. Hehe =)

Kommentarer
Postat av: Linn

sv; Jo, det är fint :) Händer idag då? Kram!

2010-03-04 @ 16:48:06
URL: http://liinns.webblogg.se/
Postat av: Lilla my

Du är väl för söt:)

Sv: Haha tack så mycket, jag försökte iallafall;) Det tog ett tag innan man kom på något haha!:) Hoppas du mår bra tjejen och ha en fin kväll! kram

2010-03-04 @ 21:56:26
URL: http://lillllamy.blogg.se/
Postat av: Linn

sv; Haha, okej! Är dom lika galna som förra året, eller värre? ;) jag städar rummet, lyssnar på musik och svarar på kommentarer!

2010-03-05 @ 00:04:53
URL: http://liinns.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback