Mina fynd från Ellos och Jotex!

Paketen jag hämtade var från Ellos och Jotex!

Ellos har ju alltid varit lite av en favoritsida hos mig, handlar jag på nätet så är det oftast där. Men på det senaste har det faktiskt inte funnits mycket i min smak. Dock hittade jag en jacka där häromdagen som jag bara var tvungen att beställa. Dels för att den var grymt snygg sen jäkligt billig också! 149 kr. Är riktigt nöjd med den.


En svart lite längre jacka i rätt tunt skönt bomullsmaterial. Armarna är långa men går att vika upp som på bilden.




Från jotex hittade jag lite andra saker till hemmet såklart. Sånt som ska läggas undan och sparas till vi får en lägenhet. Gud va jag längtar!!




Fina ljusstakar som man har på väggen och en tacobricka med skålar. Båda 79 kr/st.




Fyra stycken handdukar till badrummet. 19.90 kr för alla!!!




Kommentarer
Postat av: Cissi

haha, kyrkråtta är så himla gulligt så jag kan inte annat än att använda det ordet :P Har varit kass på att rensa idag, jag som hade planerat att gå igenom en del.. suck.. får ta mig i kragen imorgon helt enkelt :D Har du kommit igång eller är du lika seg som jag? :)

2010-03-19 @ 18:04:54
URL: http://smileatlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback