En lägenhet? Ja tack!

Idag har jag och Kim varit på Ikea och shoppat! Riktigt roligt var det, både jag och Kim gick där och drömde om grejer som vi vill ha till vår första lägenhet. Vi fick även köpt en hel del som vi kommer att behöva den dagen en lägenhet blir aktuellt. Haha, snacka om att förbereda sig.

Det vi köper nu innan det är dags är sånt vi kommer försöka hålla för oss själva, vi vill inte att andra ska få nån slags missbedömd bild av det vi säger att vi vill ha, det vi köper för inredning av lägenheten eller vad det nu kan vara. Vi vill inte påverkas av andra och ändra våran stil för att nån annan säger det. Vi har redan sagt till vissa hur vi kommer vilja ha det och då har vi fått höra det ena och det andra. Nu har vi bestämt att vi vill visa det färdiga resultatet istället för det är ju faktiskt vår lägenhet och då får folk säga vad de vill. Jag vet att det kommer bli superfint!

Som ni förstår är längtan efter egen lägenhet är helt enorm nu för oss både, vi vill flytta nu!!
Har fått nån konstig känsla över mig som säger att bara för att vi längtar så fruktansvärt mycket, kommer det dröja en halv evighet tills vi får en. Kanske är det bara en känsla, kanske är det en verklighet. Det återstår att se...
Men som sagt, vi ger aldrig upp hoppet!


Oj vilket lägenhetssnack det blev här nu då. Aja, det får ni stå ut med. Hehe
Nu ska jag ta och mysa med kim innan det är dags att sova, han ska ju trots allt upp och jobba imorgon och jag har en hel del att göra här hemma. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbar du någonting?Eller pluggar?

Undrar bara hur du ska bidra då jag inte har läst att du gör något av de :)

2010-06-14 @ 14:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback