En glass i solen och ett paket från Ellos.

Idag har varit en strålande bra dag. Haha! där var jag lite vittsig :) Nä men det har varit så varmt och skönt ute. Verkligen tur att det blåser lite annars hade det varit för varmt.

Tidigare idag var jag på café med Marika. vi köpte kulglass och satt och pratade i solen. Mycket trevligt var det. Det vill jag gärna göra om.
Efter det körde Marika mig till tempo där jag skulle hämta mitt paket som kommit från Ellos för att sedan köra hem mig så hon kunde åka och jobba.

Tänkte visa vad paketet innehöll. Jag är nöjd med alltihop!





Bikini. 25 kr/del. Billigt och bra!






Två par marinblå leggins som var skitsnygga när man hade dom på sig. 50 kr!
En röd plattång. Var bara tvungen att köpa den eftersom jag har massa andra stylingsverktyg som är röda. 99 kr!





Kommentarer
Postat av: djustd

Ville bara önska dig en trevlig helg! Kram! :)

2010-06-04 @ 13:39:36
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: Maja

Bikinin hade en sjukt fin färg

2010-06-04 @ 14:01:12
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback