Två fullspäckade dagar!

Ja de två senaste dagarna har verkligen varit fullspäckade!

I fredags gjorde jag mig iordning på morgonen för att åka in till Allum och strosa runt medans jag väntade på att Kim skulle sluta jobbet. Fick allt shoppat lite också, tänkte eventuellt ta kort på det och lägga upp så ni får se.
Vid fyra tiden slutade iallafall Kim jobbet så då mötte jag upp honom och åkte hem till hans familj. Där grillade vi, drack vin och öl och hade det jättetrevligt fram till sent på kvällen då vi åkte hem.

Idag ringde min bästa vän Carro och väckte mig. Haha! Hon undrade om vi ville komma hem till dom idag och det är såklart att vi ville! Det var bara att bege sig upp ur sängen, göra sig iordning och åka iväg. Vi hade sån tur att min pappa både körde oss dit och hämtade oss. Guldvärt verkligen!
Hemma hos dom hade vi lika kul som vanligt. Jag och Carro skrattade så tårarna sprutade när vi kollade på massa videos på youtube. Helt sjukt egentligen att man kan ha så kul ihop! haha!
Jimmy hade gjort supergod mat, fläskfile, pommes, bea och sallad PLUS en supergod efterrätt nämligen cheescake. Riktigt gott var det. Så dagen har varit minst sagt supertrevlig!


Nu är jag riktigt trött och ska lägga mig här brevid min älskling. Vi får se vad dagen bjuder på imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback