Spontantripp till 3 olika badplatser. Haha!

Kom precis hem efter en underbar spontantripp som jag och Cissi gjort idag! Jäklar va vi har skrattat och haft roligt, som vanligt :) hehe.

Det började på msn. Haha! vi båda kände oss väldigt uttråkade så vi bestämde oss helt enkelt för att åka ut och bada. Hultasjön blev det. Men vi bestämde också att vi skulle besöka en annan del av sjön som inte är själva badplatsen, för att få vara lite mer ifred.
Vi promenerade en bra bit i skogen innan vi kom till en liten badplats. Det satt en del folk där så vi bestämde oss för att traska vidare. På vägen åt vi massa blåbär som det finns fullt av just nu. Riktigt gott!

Man kan ju säga att vi skrattade en hel del, den där Cissi är ju bara för rolig. Hon kan verkligen få mig att skratta som aldrig förr. Världens goaste! Nåväl, när stigen tog slut bestämde vi oss för att ta ett dopp. Dock var inte badplatsen speciellt bra, eller ska jag säga stenen för nån badplats var det då inte. Så vi bestämde oss för att gå tillbaka till det första stället vi var på. Efter lite "klättring" upp och ner på stigen i skogen var vi framme även där. Tog oss ett dopp och insåg ganska snart att det var fullt med fiskar där vilket Cissi inte gillar!! haha! Så tredje gången gillt bestämde vi oss för att åka till den vanliga badplatsen med brygga istället. Där badade och dök vi som två fiskar och fullt med folk var det.

Vi planerade även lite om saker som jag hoppas kan ske! Jag vill så mycket, shit det är nästan så ögonen tåras när jag tänker på att det kan bli verklighet. Åh va jag hoppas! Jag har velat det så länge, så länge. Det hade varit fantastisk! Och att få göra det med världens bästa cissi hade verkligen varit underbart, trivs så himla bra med henne. Min "lilla syster" :)

Tack för en underbar dag!!

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hej tjejen!

hur är allt med dej?

kram

2010-07-13 @ 18:52:03
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Catrin

låter som en härlig trip =)

2010-07-13 @ 22:04:42
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback