Slappdag.

Idag känns allt lite bättre. Jag har sovit ut, ätit och tagit mig en go dusch och nu ligger jag här i sängen och kollar på unga mödrar.
Tror faktiskt att jag ska ha en riktig slappdag idag med film och så, har några på lager som jag ska se. Det finns ju inte direkt så mycket att göra när man är själv förutom att städa då kanske, men det har jag ingen lust med idag för jag städade hela övervåningen igår.

Sitter och funderar på vad jag ska laga mat för idag också, brukar aldrig behöva fundera över det då jag oftast vet dagen innan vad jag ska göra. Men det får väl bli som det blir, nåt ska det väl finnas i frysen att laga ihop.

Nu börjar programmet igen efter reklamen!

Kommentarer
Postat av: Millah

Tycker du det, vad roligt att höra =) kramar

2010-07-07 @ 15:35:14
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback