Laddar med glass och film!

Hostan sitter i och näsan rinner fortfarande. Var på apoteket förut och köpte en ny hostmedicin. FYFAN VA DEN SMAKA, usch säger jag bara.. Vet inte om jag ens kommer kunna fortsätta dricka den, så illa var det. Har haft bisolvon innan och den smakar riktigt gott men dessvärre verkar den inte göra nån nytta. Får se om den nya gör det, tveksamt det med eftersom den är receptfri, det brukar ju inte ha bästa effekt.

Tänkte sätta på en film här strax, har laddat med lite glass och ska gotta ner mig här i sängen. Igår såg jag "bröllopsfotografen", "flickan" och "prinsessa" Bröllopsfotografen var väl sådär, flickan var inget vidare tycker jag och prinsessan tyckte jag var jättebra faktiskt. Kanske för jag känner igen mig så mycket i den, vad vet jag. Bra var den iallafall. Idag tror det eventuellt får bli "I taket lyser stjärnorna." Den sägs ju vara väldigt bra.

Nu är det bäst jag skyndar mig innan glassen smälter!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Aj, det låter inte kul! :( Krya på dig!

2010-07-29 @ 15:16:03
URL: http://iisabellec.blogg.se/
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

> gulli! du är alltid så snäll

2010-07-30 @ 16:34:37
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback