Torsdag

Idag är en sån dag då jag bara vill skriva, skriva, skriva! men självklart jag har ingenting vettigt att skriva om. Så är det alltid...
Har iallafall haft det hur bra som helst på jobbet. Trivs så otroligt bra med allihopa på den förskolan! Man blir alltid väl bemött av den rara personalen på hela förskolan och jag trivs otroligt bra med dom jag jobbar med. Barnen är också helt underbara. Det gör det lite trist att det bara är imon kvar. Sen ska jag ha lite ledighet. Har lite annat för mig ett tag. Men jag hoppas jag får komma tillbaka!

Annars händer det inte så mycket. Vi ska passa min systers hund i helgen så det blir en lugn helg hemma. Vilket är väldigt skönt, känner att jag behöver det. Hoppas det slutar vara så halt så vi kan ta härliga promenader med lilla Kiara i detta vita vinterväder. Dock längtar jag otroligt mycket till våren, men jag vill ändå passa på att njuta av den snön vi har. Det var ju faktiskt flera år sedan vi hade så mycket som vi har nu.

Vill också säga att min farmor fick komma hem igår och det känns så skönt. Nu vet jag att hon mår lite bättre!
Saknar min farmor jättemycket.

Nu ska jag äta lite mat - Kalops!
Sen ska jag gosa ner mig under mitt varma täcke framför tvn med min kärlek!

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har en alla hjärtan dag tävling på min blogg om du vill va med

http://www.lovemercury.se/2010/january/alla-hjartans-dag-tavling.html

2010-01-28 @ 22:21:58
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: Cissi

Haha! Då vet du vad jag får stå ut med nästan hela tiden! han ligger och pratar och gapar non-stop när han väl börjat, ibland går han i sömnen också och tittar så man tror han är vaken.. lite skrämmande ibland =) haha

2010-01-30 @ 10:59:53
URL: http://smileatlife.blogg.se/
Postat av: Fia

SV: Tack! Svaret om varför vi har två sängar står nu på bloggen, men den agerar just nu som gäst säng, men är kvar i lägenheten för att Kristoffer behöver den under sin praktik till hösten/nästa våren. Kram

2010-01-31 @ 12:27:58
URL: http://fiacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback