Klippt mig - igen!

Igår fick jag mig ett ryck. Jag fick bara en ide att jag skulle klippa håret kort. Sagt och gjort! direkt efter jobbet idag åkte jag till en frisör jag aldrig varit på men blev väldígt positiv till det stället. Blev väldigt nöjd med håret också. Har inte haft så kort hår innan men det känns jätteskönt. För er kanske det inte ser kort ut men för mig är det de eftersom jag hade rätt så långt innan. Dock visar inte bilderna rättvisa eftersom det är dålig kvalitet och snabbfotning med mobilen. Före bilden är tagen klockan halv 7 imorse innan jag skulle till jobbet och den andra tog jag för en stund sen. Säg jättegärna om ni tyckte det var finare innan eller som det är nu. Även om det kanske är svårt att se, ska försöka ta fler bilder nån dag.


 

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jättefint! Du passar skitbra i det =) Du ser faktiskt lite äldre ut när du klippte det :)

2010-01-20 @ 20:28:55
URL: http://ialwayssurrender.blogg.se/
Postat av: Sebastian Kaldrup

Snyggt! :D

2010-01-20 @ 21:03:49
Postat av: Helena

Du är så fin Jennie och en underbar blogg har du, stor kram till min rara kollega!

2010-01-21 @ 18:25:45
Postat av: Helena

Du är så fin Jennie och en underbar blogg har du. kram till en härlig tjej!

2010-01-21 @ 18:28:16
Postat av: Malin Linansky

Gud va fint! Jättesött :)

2010-01-21 @ 22:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback