Idag har vi klippt oss.

Idag var vi och klippte oss. Jag klippte topparna och klippte bara lite uppklippt denna gången. Annars brukar jag klippa upp det ganska rejält. Men eftersom mitt hår börjar bli lite långt nu så ville jag inte förstöra det =)
Så på mig syns igen direkt skillnad. Men det gör det på min prins som idag klippte sig riktigt kort. Så därför visar jag en före och efter bild på honom istället (fast han inte ville det) ;)



Före.                                                                        Efter.


Kanske inte världens bästa bilder, men ni ser ju skillnaden iallafall. Kan ju säga att det inte är speciellt lätt att fota en pojkvän som sitter och spelar, då måste man vara snabb minsann.







Imorgon ska vi på kalkonmiddag hos Kims mormor och morfar. Det kommer bli så otroligt gott och jag är säker på att alla kommer äta alldeles för mycket, men det får man göra ibland :)

Kommentarer
Postat av: carolina

Han ser äldre ut när han klippt sej :P tyckte jimmy också

2010-01-08 @ 20:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback