Halloj!

Det är nog dags för en liten uppdatering.

I onsdags var jag med mina pinglor Carro och Marika. Vi trotsade vädret (snökaos) och begav oss till IKEA. Där både jag och Carro handlade alldeles för mycket. Men vad gör man inte för att förnya hemmet lite.
Efter det bar det av till ÖB och Willys. På öb köpte vi lite till och på Willys handlade Carro mat och sånt där. Tycker det var en riktigt trevlig dag. Känns som att alla vi tre borde ses lite oftare. Det hade varit skoj!
Vill ge ett speciellt tack till Marika som var så snäll och körde oss o så. Du är guld värd!

Idag har jag grejat som vanligt. Badrummet stod på tur idag. Satte upp nytt duschdraperi samt la in nya snygga runda mattor där. Att byta ut vissa saker i ett rum kan göra väldigt stor skillnad tycker jag. Annars har jag umgåtts med Kim hela dagen som vart hemma från jobbet idag och ska vara hemma imon med, då ska vi passa på att åka och klippa oss. Det ska bli riktigt skönt att få det gjort.

Nu ska jag äta chokladpudding med grädde och kolla på film med min prins.
Ha en fin kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback