Biobesök imorgon.

Nu jag har bokat biobiljetter tills imorgon. Eftersom Kim fyller år vill jag bjuda honom på bio och han fick bestämma precis vilken film han ville. Då valde han Wolfman (typiskt! :P) Utifrån trailern ser det inte ut att vara en "Jennie-film" direkt. Men det är dumt att uttala sig innan man har sett den. Så jag återkommer om det. Huvudsaken är att han är nöjd iallafall. Min prins! Gud vad jag älskar den mannen alltså, det är helt ofattbart. Tänk att Kärlek mellan två människor är så vackert...

Kommentarer
Postat av: joel

Svar: nja har inte bestämt vilken det blir ännu ;) vad hände hos dig ikväll? :D <3

2010-02-13 @ 00:38:00
URL: http://konzo.blogg.se/
Postat av: Helena

Kim gör rätt val, vill åxå se den!

2010-02-13 @ 22:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback