Rosenserien.

Igår fick jag hem ett mycket efterlängtat paket! Nämligen min vinst jag vann hos hälsogudinnan för ett tag sen. Detta är den finaste vinsten jag har vunnit och jag är så otroligt glad över den. Jag har en känsla av detta är rikigt bra produkter. Iallafall efter allt man hört och efter allt bra som står på deras hemsida.  En grej till som gör att jag blir extra glad är att detta är produkter jag aldrig skulle ha råd att köpa själv. Iallafall inte utan att veta att dom gör underverk för min hud. Men det återstår att se, kanske blir detta en ny favorit produkt hos mig. Jag vill iallafall ge ett stort tack till hälsogudinnan ännu en gång. ♥




Kommentarer
Postat av: Hälsogudinnan - din inspiration till ett hälsosamt liv!





Härligt att du äntligen har fått dem! Ber om ursäkt än en gång för att det dröjde så..



Du får berätta sen för mig vad du tyckte om dem! Kram

2010-02-18 @ 09:55:40
URL: http://halsogudinnan.blogg.se/
Postat av: moaa

Svar; Tack för att du hjälper till att rösta i min bloggtävling. Blogg nummer 2 har fått din röst.



Följ gärna mig, så följer jag dig. =)

2010-02-18 @ 12:41:42
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: Helena

Fy vad avis jag blir! Det ska ju vara jättebra grejor......Grattis!

2010-02-18 @ 20:04:55
Postat av: ina-bina

Nej, usch! Varför gör man ens så liksom!? :S

2010-02-20 @ 18:41:06
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback