Nya rutiner!

Sitter just nu och pustar ut och äter ett päron efter min promenad som jag har börjat göra nu varje morgon/förmiddag. Jag måste säga att det verkligen är skönt att vara ute och gå i detta vädret. Det är såklart lite kyligt i början, men när man gått ett tag blir man varm i kläderna. Märklig känsla det där att vara kall fast man svettas. Haha!

När vi skulle sova igår låg jag och vred och vände mig och kunde inte alls sova. Men efter att ha lagt mig i x antal positioner hittade jag nog rätt och somnade gott. Dock var jag inte pigg när klockan ringde klockan 6 imorse då Kim skulle upp. Men snäll som jag är gick jag upp och gjorde frukost till honom samt gjorde smörgåsar som han ska ha med till jobbet. Det gör jag varje morgon han är här. Jag tycker han är värd det och jag vill göra det för honom. När han hade åkt somnade jag om och vaknade vid tio. Skönt! Sen var det bara att äta frukost, kolla lite på tv och göra sig klar för promenaden. Så har min morgon sett ut!

Nu ska jag strax göra lite lunch, börjar bli riktigt hungrig. Har börjat äta nu var tredje timma. Plus frukt emellan. Tycker det är jättebra! eftersom man lätt går och småäter om man är hungrig. Dock kommer jag unna mig nåt gott på helgerna. Känner att jag inte kan sluta med allt på en gång.

För att prata om nåt helt annat. Hela kvällen igår försökte jag ladda upp bilder här på bloggen, men självklart funkar det inte. Provade nu på morgonen och det funkar inte. Inte speciellt roligt.. Ska försöka igen lite senare.

Nu kurrar min mage!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback