Lite allt möjligt.

Idag har dagen varit perfekt!
Vaknade helt utvilad brevid min älskling som tog ledigt från jobbet idag (pga bussarna) Det blev massa mys och vad är härligare än det att starta sin dag på? Sen åt vi en stor och god frukost och efter det var det dags att gå åt varsitt håll. Haha! Kim gick mot datorn och jag gick mot alla köksskåp som jag bestämt mig för att städa. Gjorde en del omplaceringar bland alla tallrikar och glas och sånt där. Slängde även massa små kaffekoppar och sånt som aldrig andväns. Så nu är det jättefint och ordning i skåpen! Jag kan säga att det tog hela dagen, förutom att jag även skottade bort all snö från balkongen också. Men det tog inte så lång tid. Så duktig har jag minst sagt varit idag!


Lagade även supergod mat. Fläskytterfile, pommes, beasås och sallad! Efter att ha levt nyttigare under veckan så måste jag säga att det var otroligt gott!


Fick även hem mina trisslotter i brevlådan idag och jag vann 50 kr. Riktigt roligt!


Imorgon väntar en roligt dag! Jag och Kim ska träffa våra vänner Carro & Jimmy. Vi ska gå på stan, äta gott och gå på bio - Farsan! Haha! tror faktiskt det kommer bli en hel del skratt imorgon, fast det blir det alltid när vi är i farten. Kommer bli superroligt!

Oj, det blev mycket olika saker jag skrev om i detta inlägget. Hehe, men så blir det ibland =)
Nu ska jag fortsätta se på Let´s Dance!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback