Huvudvärk och sockersug!

Idag mår jag lite bättre än igår. Jag har fortfarande tankar som spökar men jag försöker förtränga dom. Jag orkar bara inte med dom! Självklart går det inte att göra det, men låtsas kan man alltid.

Igår fick jag inte ens på mig kläder utan låg i sängen från jag vaknad tills jag somnade igen på kvällen men idag har jag lyckats äta en god frukost, varit ute på promenad och försökt fixa iordning lite. Så det känns lite bättre. Dock har jag en jäkla huvudvärk som inte vill släppa. Trodde den skulle göra det när jag varit ute och fått frisk luft men det blev nästan bara värre.  Men det känns som jag vet vad det beror på, det är antagligen sockret jag saknar. Försöker ju som sagt skippa allt sådant på vardagar och jag kan säga att det är så jäkla svårt och jobbigt! Men ett ont måste. Men det är helt klart så att när man förbjuder sig själv för nåt så vill man bara ha det ännu mer...

Utöver att försöka hålla sockersuget i schack så försöker jag bestämma mig om jag ska städa eller färga håret. (måste sysselsätta mig) Baka vill jag också göra. Men det är ju inte det bästa om jag inte får äta av det. Men oftast tycker jag roligare att baka det än att äta det så jag får se hur jag gör.

Nu ska jag iallfall göra nåt som jag kan äta till lunch! Det får nog bli soppa.

Kommentarer
Postat av: anapanda

Hej! Jag har just nu en tävling på min blogg som håller på tills på onsdag och jag har just bestämt att om jag klår gårdagens besökar-antal så kommer jag inte bara utse EN vinnare, utan TVÅ! Klicka dig in på bloggen för mer information och för att delta i tävlingen :)

Ha en bra dag! ♥

2010-02-23 @ 13:25:29
URL: http://anapanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback