Helgen har varit bra.

Min helg har varit väldigt bra.
I fredags hade jag och Kim myskväll då vi åt lite gott och kollade på Lets Dance och sådär.

I lördags åkte vi hem till Carro & Jimmy för att hjälpa dom att måla i deras lägenhet. Grabbarna målade på toaletten och jag och Carro målade lister. Det blev en stor skillnad måste jag säga. Det ska verkligen bli kul att se allt när det är klart. Vi åkte hem redan vid sju tiden därifrån eftersom vi skulle hem och se melodifestivalen. Det var inga toppenbidrag som var med och deltog direkt tyckte jag men min favorit av dom var nog Salem al Fakir iallafall.

Igår hade vi mysmorgon och låg kvar jättelänge i sängen. Riktigt skönt att ha såna dagar då man inte behöver stressa upp för att göra massa grejer. Efter det åkte jag med min pappa för att handla. Jag bestämde mig för att göra egen thaimat. Det blev bra, dock ska jag nog göra det lite starkare och med lite mer smak nästa gång. Men jag kände att det är bättre att prova sig fram istället för att slänga ihop massa kryddor som man inte vet hur de smakar.
Sen på kvällen kollade vi på blåsningen samt en film; Transformers 2. Skitbra filmer tycker jag.

Och nu ligger jag här i min säng och slappar. Har haft en väldigt jobbig natt, så jag är ganska slö just nu. Men snart ska jag ta tag i lite saker här hemma som behöver fixas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback